Pogoji uporabe aplikacije DRAJV

1. DRAJV

V Zavarovalnici Triglav, d. d., brezplačno in vsakomur, ki ima ustrezen pametni telefon, ponujamo možnost uporabe mobilne aplikacije DRAJV, ki deluje na osnovi telematike. Z uporabo aplikacije DRAJV lahko vozniki analizirajo svoje vožnje, spremljajo vozne navade, jih izboljšujejo ter prihranijo pri avtomobilskem zavarovanju in zavarovanju Mladi voznik. Aplikacija je preprosta za uporabo in omogoča takojšno povratno informacijo.

Aplikacija DRAJV se uporablja za zbiranje in prikaz podatkov o vožnji. Med vožnjo se izvaja proces zbiranja podatkov, ki ni moteč za voznika. Po končani vožnji aplikacija pripravi poročilo, ki vsebuje pregled poti, prekoračitve hitrosti in drugih napak, ki so se zgodile na poti, ter oceno vožnje, kako varna je ta bila.

Glavne funkcionalnosti aplikacije DRAJV so:

  • snemanje vožnje: uporabnik pritisne gumb za snemanje vožnje pred začetkom vožnje – hitrost vožnje mora biti manjša od 30 km/h, sicer gumb za začetek snemanja ne deluje iz varnostnih in tehničnih razlogov;
  • avtomatično snemanje voženj: v nastavitvah telefona ima uporabnik možnost, da izbere način avtomatičnega snemanja voženj – s tem izrecno potrdi in sprejme snemanje vsake vožnje. Avtomatično posneto vožnjo lahko v 24 urah zavrne, kar pomeni, da se ne bo shranila in njena ocena ne bo štela v skupno oceno voženj. V nasprotnem primeru, ko vožnje v 24 urah uporabnik ne zavrne, se bo ta avtomatično shranila v seznam voženj;
  • osebni podatki: v aplikacijo vpisani osebni podatki morajo biti resnični in pravilni, saj je za uporabo kode za popust na zavarovalni polici pomembno, da so ti pravilni in se ujemajo z eno od vlog na zavarovalni polici – zavarovalec, zavarovanec, uporabnik ali lizingojemalec;
  • oblikovanje več tipov vozil (avto, motor in avtodom) in ločeno snemanje voženj ter zbiranje popustov.
  • prikaz trenutne hitrosti vožnje: aplikacija omogoča prikaz hitrosti med vožnjo, ki temelji na izračunu, ki izhaja iz GPS točk in prevoženega časa. V primeru slabega GPS signala se lahko zgodi, da prikaz trenutne hitrosti ne deluje (npr. tuneli);
  • prikaz omejitve hitrosti v realnem času: aplikacija na podlagi sprejema GPS točk iz svojih prednaloženih zemljevidov uporabniku sporoča, kakšna je omejitve hitrosti na posameznem odseku ceste. V primeru slabega GPS sprejema, je lahko prikazana omejitev hitrosti tudi napačna oz. lahko prikazuje omejitev hitrosti na bližnji vzporedni cesti ali se ta celo ne prikazuje, zato za pravilen prikaz hitrosti Zavarovalnica Triglav, d. d., ne prevzema odgovornosti. Informacije o omejitvah hitrosti so zgolj informativne narave in v nobenem primeru ne nadomeščajo uradnih omejitev hitrosti na posameznih odsekih cest. Med vožnjo je vsekakor potrebno spremljati cestno signalizacijo – te DRAJV v nobenem primeru ne nadomešča. Pri izračunu ocene vožnje se lahko uporabi drugačna omejitev od prikazane, saj se v ozadju lahko izvede prilagajanje poti, zaznane preko GPS signala, na dejansko pot;
  • izbris DRAJV podatkov: uporabnik si lahko v nastavitvah uporabniškega računa po želji izbriše DRAJV podatke, pri čemer bodo vse posnete vožnje, vsi pridobljeni popusti in vse kode za popust izgubljeni. Podatkov ni mogoče povrniti, saj so s tem dejanjem trajno izbrisani;
  • izbris uporabniškega računa: uporabnik si lahko v svojem profilu izbriše i.triglav račun, pri čemer bo izgubljen dostop do aplikacije DRAJV, i.triglav digitalne poslovalnice in aplikacije Triglav Zdravje. Prav tako bo izgubljena pravica do popusta znotraj Triglav kompleta.
  • novice: obvestila in aktualne novice o aplikaciji, popustih, nagradnih igrah in novostih;
  • seznam voženj: uporabnik lahko dostopa do vseh posnetih voženj izbranega vozila; z izbiro posamezne vožnje s seznama si lahko ogleda tudi podrobnosti in zemljevid posamezne vožnje;
  • popusti: tukaj lahko uporabnik spremlja napredek pri zbiranju mesečnih popustov izbranega vozila, poišče zbrane kode za popust in zahteva novo kodo za popust;
  • nagradne igre: uporabnik lahko sodeluje v različnih izzivih in nagradnih igrah, ki so v danem trenutku na voljo in se poteguje za različne nagrade. Kljub temu, da ima lahko v svojem DRAJV računu več vozil, lahko v posamezni nagradni igri sodeluje le enkrat, če to ni določeno drugače v vsakokratnih pogojih nagradne igre;
  • Dashcam – avtokamera: z vklopom Dashcam avto kamere lahko uporabnik snema video svoje vožnje, pri čemer se mu v primeru snemanja vožnje z DRAJV-om hkrati prikazujejo njegova hitrost, omejitve hitrosti v realnem času in prevožena razdalja. Uporabnik si lahko v nastavitvah nastavi kakovost videa, trajanje posnetka, snemanje zvoka med vožnjo in možnost nastavitve samodejnega shranjevanja videa ob prometni nesreči. Video vožnje se po zaključku trajanja, ki ga je uporabnik nastavil v nastavitvah, shrani na telefon uporabnika. Video vožnje se ne shranjuje na strežnike aplikacije DRAJV, lahko pa se (odvisno od izbora vaših nastavitev v telefonu) shranjuje na iCloud, Google Drive ali v podobne oblačne shrambe, pod pogoji, ki veljajo za uporabo tovrstnih storitev pri njihovih ponudnikih;
  • asistenca: hitri klic na 112 in 113 ali asistenčna pomoč za zavarovance Zavarovalnice Triglav, d. d., ki imajo sklenjeno avtomobilsko asistenco;
  • nastavitve: v nastavitvah si lahko uporabnik nastavi več funkcij: avtomatično snemanje voženj, animacije avtomobila na zaslonu med vožnjo (sporoča morebitne napake, ki se zgodijo med vožnjo), prejem različnih obvestil – začetek avtomatičnega snemanja, potrditev ali zavrnitev vožnje, obvestila o ocenah voženj, prejemu novih ugodnosti/značk, obvestila ob objavah novic, nastavitev jezika in videza aplikacije ter Dashcam nastavitve (kakovost videa, dolžina videa, možnost samodejnega shranjevanja posnetka od nesreči, snemanje zvoka);
  • značke: s snemanjem varnih voženj je uporabnik nagrajen tudi z dodelitvijo značk. Značke so namenjene izključno motivaciji uporabnikov za varno vožnjo in uporabo aplikacije DRAJV. Zavarovalnica Triglav si pridržuje pravico, da značke in pogoje za osvojitev značk, spremeni, menja, nadgradi ali umakne.

2. Kaj je potrebno za uporabo mobilne aplikacije DRAJV?

Mobilna aplikacija DRAJV je na voljo za pametne telefone z operacijskim sistemom Android ali iOS, vgrajenim GPS-sistemom in pospeškometrom. Delovanja mobilne aplikacije na drugih napravah ne zagotavljamo. Minimalna zahtevana verzija za naprave z operacijskim sistemom za Android je 6.0, za naprave z operacijskim sistemom iOS pa 12. Ostale tehnične zahteve aplikacije lahko najdete na spletni strani https://drajv.triglav.si/faq. Mobilno aplikacijo si lahko uporabniki na pametni telefon brezplačno naložijo v ustrezni trgovini: za telefone z operacijskim sistemom Android obiščejo Google Play, za telefone z operacijskim sistemom iOS pa App Store. Aplikacija je na voljo tudi za uporabnike novejših Huawei telefonov, ki aplikacije nameščajo iz trgovine App Gallery.

3. Brezplačna uporaba in registracija

Uporaba aplikacije je brezplačna, po ceniku operaterja se uporabniku aplikacije zaračuna le prenos podatkov. Za uporabo aplikacije se je potrebno registrirati oz. ustvariti i.triglav račun, in sicer z vpisom naslednjih podatkov: ime, priimek, telefonska številka in geslo. Za uporabo kode za popust na zavarovalni polici je zelo pomembno, da so vsi vpisani podatki resnični in pravilni.

Spreminjanje podatkov

Za spreminjanje podatkov veljajo pravila, ki so določena v Pogojih uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja (I. Elektronsko poslovanje, točka 7. Sprememba podatkov).

Prenehanje uporabe in izbris podatkov

Uporabnik lahko po svoji želji izbriše svoje podatke v nastavitvah aplikacije v razdelku Podatki. Z izbrisom podatkov bo uporabnik izgubil vse podatke o vožnjah, pridobljenih popustih in nagradah – ti podatki bodo v celoti izbrisani s strežnika Zavarovalnice Triglav. Za namen reševanje morebitnih nejasnosti in dokazov o izbrisu računa bo Zavarovalnica Triglav, d. d., po izbrisu hranila le podatek o tem, kdo in kdaj je izbrisal kateri račun (ime, priimek, e-naslov, datum rojstva in datum izbrisa računa).

Izbris uporabniškega računa i.triglav poteka v skladu s pravili, ki so določena v Pogojih uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja (I. Elektronsko poslovanje, točka 8. Prenehanje uporabe digitalne poslovalnice i.triglav ali spletnega/mobilnega poslovanja in izbris uporabniškega računa).

4. GPS in prenos podatkov

Pri snemanju voženj mora imeti uporabnik imeti v telefonu vklopljen GPS, na kar ga bo aplikacija tudi opozorila. Natančnost poti, zabeležene v aplikaciji, je odvisna od natančnosti GPS podatkov, ki so odvisni od več dejavnikov: aparata, lokacije in dostopnosti satelitov glede na položaj telefona v vozilu, vremena, ostalih elektronskih naprav v bližini telefona, ovitka za telefon, ki lahko delujejo moteče. Vklopljen prenos podatkov v telefonu pozitivno vpliva na točnost prejetih podatkov za snemanje in analizo vožnje, zato svetujemo uporabo te nastavitve med uporabo aplikacije. Po končanem snemanju vožnje lahko uporabnik preveri oceno vožnje, za kar pa mora imeti vklopljen mobilni prenos podatkov ali vzpostavljeno povezavo z omrežjem Wi-Fi. Prenos podatkov je potreben tudi za delovanje nekaterih funkcionalnosti v aplikaciji, kot so registracija, sprememba podatkov v profilu, prikaz hitrostnih omejitev med vožnjo, animacije napak med vožnjo. Prenos podatkov se zaračuna po ceniku operaterja in je v celoti strošek uporabnika. Večina uporabnikov pametnih telefonov ima pri svojem operaterju že izbran paket, v katerega je vključena določena količina prenosa podatkov, zato se o tem uporabnik pozanima pri svojem mobilnem operaterju.

5. Morebitne težave

Aplikacija DRAJV je sama po sebi majhen porabnik baterije. Ker pa morate imeti med snemanjem vožnje vklopljen GPS, se lahko baterija telefona izprazni hitreje kot sicer. Tudi funkcije, kot je avtomatično snemanje in Dashcam so lahko dodaten porabnik baterije. Če je stanje baterije nizko, vam svetujemo, da snemanje vožnje zaključite oziroma izklopite nastavljeno avtomatično snemanje voženj. Če se zaradi prazne baterije vaš telefon izklopi, se lahko zgodi, da vaša vožnja ne bo zabeležena. To se lahko izjemoma zgodi še v nekaterih primerih: slab signal, težave z GPS in druge tehnične težave na strani uporabnikovega telefona. V teh primerih podatkov o vožnji ni mogoče obnoviti, za kar Zavarovalnica Triglav, d. d., ne prevzema odgovornosti.

6. Položaj telefona in zagon aplikacije

Ob začetku snemanja in med vožnjo mora biti telefon ves čas pravilno nameščen. Aplikacija DRAJV preko giroskopov v mobilni napravi spremlja njeno gibanje oziroma delovanje fizikalnih sil (pospeškov) na napravo. Uporabnikom predlagamo, da telefon pred začetkom vožnje namestijo v varen nosilec za telefone ali na varno odlagalno mesto, saj lahko v primeru prometne nesreče nepritrjeni predmeti v vozilu uporabnika poškodujejo. GPS v telefonu bo deloval bolj točno, če bo telefon v nosilcu ali na drugem vidnem mestu (najbolje v bližini vetrobranskega stekla), pri čemer naj se telefon ne premika. Zgornji del telefona mora biti obrnjen proti sprednji strani vozila, zaslon telefona pa mora biti zgoraj. Uporabniki naj preverijo, ali je telefon postavljen dovolj trdno, da med vožnjo ne bo zdrsnil. Pri snemanju z motorjem predlagamo, da telefon odložijo v žep oblačil ali nahrbtnika, uporabijo pa lahko tudi ustrezen nosilec za uporabo na motorju. Pri tem svetujemo, da se pri proizvajalcu svojega mobilnega aparata prepričajo o vplivu nosilca na telefon zaradi narave vibracij vožnje na motorju.  Med snemanjem vožnje vse funkcionalnosti telefona delujejo nemoteno, prav tako tudi klici. Telefoniranje in uporabo telefona med vožnjo močno odsvetujemo. Pri vožnji je potrebno upoštevati pravila varne vožnje in cestnoprometne predpise. Uporabniki naj upoštevajo dejstvo, da je zbranost pri vožnji zelo pomembna za varno vožnjo, zato naj poskrbijo, da aplikacijo zaženejo pred začetkom vožnje in snemanje zaključijo po opravljeni vožnji, med vožnjo pa vso pozornost namenijo izključno vožnji. Pri tem je lahko v pomoč tudi funkcija avtomatičnega snemanja voženj, pri čemer ni potrebno vsakič pred vožnjo skrbeti za aktiviranje začetka snemanja.

Aplikacijo DRAJV na telefonu je potrebno uporabljati le kot voznik vozila. Vožnje naj uporabnik ne snema, kadar v avtomobilu nastopa kot sopotnik, saj je potrebno ocenjevati lastno vožnjo. V primeru, da ima nastavljeno avtomatično snemanje voženj, po zaključeni vožnji tisto vožnjo, pri kateri ni bil voznik, zavrne in ta potem ne bo štela v skupno oceno voženj. Aplikacijo DRAJV lahko uporablja kdorkoli, ki je dopolnil 15 let, do popusta pa so upravičene samo fizične osebe, ki bodo sklenile avtomobilsko zavarovanje in zavarovanje Mladi voznik pri Zavarovalnici Triglav, d. d., in sicer pri sklepanju zavarovanj osebnih vozil v premijski skupini 01, 05 (avtodomi) in 06 (motorna kolesa). Ocena voženj se lahko uporablja le za potrebe dodeljevanja popusta pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj in zavarovanju Mladi voznik pri Zavarovalnici Triglav, d. d.

OPOZORILO: Vsakršen premik telefona aplikacija zazna kot nedovoljeno uporabo telefona med vožnjo, kar poslabša končno oceno take vožnje. Premiki telefona se ne upoštevajo pri oceni vožnje z motorjem.

7. Kako aplikacija snema uporabnikovo vožnjo?

Aplikacija DRAJV med snemanjem vožnje meri hitrost, pojemke in pospeške, zaznava vse čezmerne sile pri vožnji v ovinek ter premike telefona. DRAJV ima prednaložene podatke o tem, kolikšne so hitrostne omejitve na določenih odsekih cest, in pri uporabnikovi vožnji sproti zaznava vse prekoračitve. Vir prostorskih podatkov za ceste v Sloveniji je podjetje Monolit, d. o. o. Na oceno vožnje vpliva višina prekoračitve hitrosti - višja prekoračitev dovoljene hitrosti prinaša slabšo oceno vožnje. V skladu z veljavnim Zakonom o pravilnih cestnega prometa in o voznikih so mogoča določena odstopanja (toleranca), pri čemer prekoračitve hitrosti do 5 km/h oziroma do 7 km/h ne vplivajo negativno na končni rezultat.

8. Točkovanje

Doseženo število točk se izračuna v aplikaciji DRAJV na podlagi uporabnikove vožnje: upoštevajo se hitrostne omejitve, premiki telefona in delovanje čezmernih sil (pri pospeševanju, zaviranju in vožnji v ovinek). Skupno je mogoče pridobiti največ 100 točk. Ocena temelji na kompleksno postavljenih parametrih in je kombinacija navedenih meril, od katerih ima največji vpliv upoštevanje hitrostnih omejitev in premiki telefona (slednje je izključeno v primeru vožnje z motorjem), sledijo sile pri zaviranju, pospeševanju, vožnji v ovinek in tip ceste, po kateri vozi (npr. prekoračena hitrost v naselju se bolj kaznuje kot prekoračena hitrost na avtocesti).

Pri skupnem točkovanju – končni oceni se upoštevajo vse uporabnikove vožnje. Za izpolnitev prvega pogoja za popust (1 %) je potrebno posneti vsaj 200 km voženj s skupno oceno vsaj 90. Ob tem pa:

  • število voženj navzgor ni omejeno, prav tako ne število vseh prevoženih kilometrov;
  • ocena posamezne vožnje na skupno oceno vpliva v sorazmerju z dolžino te vožnje glede na skupno dolžino vseh voženj;
  • že posnetih voženj ni mogoče izbrisati;
  • z nadaljevanjem snemanja voženj lahko uporabnik popust povečuje z mesečno posnetimi vožnjami v skupni dolžini vsaj 200 oz. 400 kilometrov in skupnem rezultatu vsaj 90. V primeru nabiranja popusta za zavarovanje motornega kolesa pa v skupni dolžini vsaj 100 oz. 200 kilometrov in skupnem rezultatu vsaj 90. V primeru nabiranja popusta za zavarovanje motornega kolesa je potrebno doseči začetni pogoj in posneti 300 km voženj s skupno oceno 90. Z nadaljevanjem snemanja uporabnik popust povečuje z mesečno posnetimi vožnjami v skupni dolžini vsaj 100 oz. 200 kilometrov in skupnem rezultatu vsaj 90.

Svetujemo, da je uporabnik pri pridobivanju zadostnega števila točk potrpežljiv. Če ima prevoženih že več kot 200 km in ima skupno oceno nižjo od 90,  priporočamo, da posname nekaj res dobrih voženj in si s tem dvigne skupno oceno na vsaj 90. Prepričani smo, da bo poleg pridobljenega popusta pri zavarovanju s tem postal tudi varnejši voznik.

Zavarovalnica Triglav si pridržuje pravico do spremembe načina točkovanja in s tem povezanih algoritmov aplikacije DRAJV, pri čemer sprememba ne vpliva na oceno že opravljenih voženj.

9. Popusti

Če se uporabnik izkaže kot varen voznik in bo njegova skupna ocena voženj vsaj 90 točk, mu v Zavarovalnici Triglav ponujamo kar do 20 % popust pri sklenitvi novega avtomobilskega zavarovanja ali obnovi obstoječega ter pri sklenitvi zavarovanja Mladi voznik. Pri sklenitvi ali obnovi zavarovanja motornega kolesa pa ponujamo do 15 % popusta.

Pri zbiranju popustov mora biti skupni rezultat voženj vedno vsaj 90 točk. Maksimalni seštevek popusta je omejen na 20 % oz. na 15 % pri zbiranju popusta za zavarovanje motornega kolesa. Popust se prizna na zavarovanje avtomobilske odgovornosti (AO), zavarovanje voznika (AO+) in splošnega avtomobilskega kaska, pri paketih Kasko karambol ter pri sklenitvi zavarovanja Mladi voznik.

Pravila uporabe kode za popuste:

  • uporabnik mora najprej izpolniti pogoje za pridobitev 1 % popusta - 200 km, vsaj 90 točk. V primeru, da zbira popust za motor, je potrebno najprej izpolniti pogoje za pridobitev 5 % začetnega popusta – 300 km, vsaj 90 točk;
  • nato nadaljuje s povečevanjem višine tega popusta na način, da ga z vsakim mesecem dobrih voženj popust povečuje do trenutka uporabe popusta na svoji avtomobilski polici ali polici za zavarovanje Mladi voznik oz. do največ 20 % (do največ 15 % pri zbiranju kode za zavarovanje motornega kolesa);
  • že doseženega popusta ne more izgubiti tudi, če mu kasneje skupni rezultat – ocena voženj pade pod 90 točk;
  • po zahtevani kodi začne popuste zbirati na novo, skupni rezultat voženj pa se začne pri zbiranju popusta za novo kodo upoštevati od začetka prve posnete vožnje za novo kodo;
  • če je uporabnik mladi voznik, lahko unovči oba popusta – popust na polici za avtomobilsko zavarovanje in popust na polici za zavarovanje Mladi voznik, a pri tem potrebuje dve različni kodi;
  • kode niso prenosljive, zato jih lahko uporabi samo za zavarovanje na policah, kjer je naveden v eni izmed vlog (zavarovanec, zavarovalec, uporabnik ali lizingojemalec);
  • kodo vezano na avtomobilsko zavarovanje (premijska skupina 01 in 05) ni mogoče unovčiti na polici za zavarovanje motornega kolesa. Prav tako ni mogoče kode vezane na zavarovanje motornega kolesa unovčiti na policah za zavarovanje osebnega avtomobila ali avtodoma.
  • po oddaji zahteve za pridobitev kode, se uporabniku ta avtomatično pošlje na e-naslov. Kodo ima vedno na voljo tudi v aplikaciji, v meniju Popusti – Moje kode za popust, pod izbranim vozilom.
  • Eno kodo za popust lahko uporabnik zbira 12 mesecev po tem, ko izpolni pogoje za pridobitev 1 % popusta (oz. 5 % popusta v primeru zbiranja popusta za motor). 12-mesečni rok zbiranja kode za popust začne teči prvi dan meseca, ki sledi mesecu, v katerem je dosegel pogoj za 1 % popusta oz. 5 % popusta v primeru zbiranja popusta za motor (primer: če uporabnik 1 % popusta doseže 23. 10. 2024, začne 12-mesečni rok za zbiranje kode za popust teči 1. 11. 2024, torej lahko kodo za popust zbira do 31. 10. 2025). Če po 12 mesecih ne bo podal zahteve za pridobitev kode, se bo ta generirala avtomatično. Koda je veljavna 1 leto.

Pridobljeno kodo za popust lahko uporabnik uporabi pri sklenitvi avtomobilskega zavarovanja ali zavarovanja Mladi voznik pod naslednjimi pogoji:

  • popust velja le za fizične osebe, ki nastopajo v eni izmed vlog na polici (zavarovanec, zavarovalec, uporabnik ali lizingojemalec), ter za zavarovanje vozil v premijski skupini 01 (osebna vozila) in 05 (avtodomi) in 06 (motorna kolesa);
  • ena koda za popust se lahko uporabi samo enkrat;
  • koda pridobljena za zavarovanje motornega kolesa se ne more upoštevati na polici za zavarovanje osebnega avtomobila ali avtodoma. Prav tako se koda pridobljena za zavarovanje osebnega avtomobila (ali avtodoma) ne more uporabiti na polici za zavarovanje motornega kolesa;
  • vsaka koda se lahko uporabi le do datuma veljavnosti, navedenega na dokumentu;
  • koda za popust je izdana na ime, navedeno pri podajanju zahtevka za pridobitev kode, pri preverjanju podatkov iz kode se pri sklenitvi zavarovanja preverja davčna številka in datum rojstva lastnika kode s podatki iz naslednjih vlog na polici: zavarovanec, zavarovalec, uporabnik ali lizingojemalec, zato je zelo pomembno, da so v aplikacijo vpisani podatki resnični in pravilni – ob neujemanju podatkov kode za popust ne bo mogoče uporabiti pri sklenitvi zavarovanja, za kar nosi odgovornost izključno uporabnik aplikacije DRAJV oz. imetnik kode za popust;
  • kodo mora uporabnik pri sklenitvi zavarovanja pokazati s prikazom kode v aplikaciji DRAJV na svojem uporabniškem računu ali z dokumentom, ki ga je prejel na elektronski naslov;
  • uporabnik, ki želi, da se mu na polici upoštevata oba popusta (avtomobilsko zavarovanje in zavarovanje Mladi voznik), potrebuje dve kodi;
  • popust pri zavarovanju Mladi voznik se lahko uveljavi pri sklepanju novih polic in obnovi polic, ne pa tudi izvajanju sprememb na polici med letom;
  • popust za premijo avtomobilskega zavarovanja (zavarovanje avtomobilske odgovornosti, zavarovanje voznika – AO+, splošnega avtomobilskega kaska in Kasko karambola) se lahko uporabi le pri sklepanju novih in pri obnovi avtomobilskih zavarovanj ter ga ni mogoče uveljaviti med trajanjem že veljavnega zavarovanja;
  • DRAJV kodo za motorje se lahko uveljavi le pri zavarovanju motornih koles. Popust na premijo (zavarovanje avtomobilske odgovornosti, zavarovanje voznika – AO+, splošnega kaska) se lahko uporabi le pri sklepanju novih in pri obnovi avtomobilskih zavarovanj ter ga ni mogoče uveljaviti med trajanjem že veljavnega zavarovanja;
  • porabljene kode pri sklepanju zavarovanj za krajše časovno obdobje trajanja police (usklajevanje dobe zavarovanja z datumom tehničnega pregleda registracije vozila) pri obnovi zavarovanja ne morete ponovno uporabiti, zato potrebujete novo kodo.

10. Obveznosti uporabnikov

Uporabnik aplikacije DRAJV se obvezuje, da bo aplikacijo uporabljal izključno v skladu s temi splošnimi pogoji ter Pogoji uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja. Aplikacije DRAJV ni dovoljeno uporabljati na način, ki bi lahko poškodoval, onemogočil, preobremenil ali drugače škodil aplikaciji DRAJV, Zavarovalnici Triglav in drugim strankam Zavarovalnice Triglav ali družb Skupine Triglav.

Pri posredovanju kakršnihkoli podatkov in informacij pri uporabi aplikacije DRAJV uporabnik Zavarovalnici Triglav jamči, da so le-te resnične in točne. Morebitne zlorabe aplikacije, prirejanje vhodnih podatkov aplikacije ali podatkov o uporabniku z namenom neupravičene pridobitve popusta so prepovedane in lahko vodijo v kazensko in/ali odškodninsko odgovornost uporabnika.

Zavarovalnica Triglav si pridržuje pravico, da uporabniku, ki krši splošne pogoje uporabe aplikacije DRAJV, začasno ali trajno onemogoči uporabo aplikacije, prepreči koriščenje popusta in drugih ugodnosti, izbriše njegov uporabniški račun v aplikaciji DRAJV, zahteva vračilo neupravičeno pridobljenih denarnih in drugih koristi, ki jih je uporabnik zase ali za tretje osebe pridobil z zlorabo aplikacije, oziroma povračilo nastale škode zaradi zlorabe aplikacije, ter sproži postopke in ukrepe, povezane z ugotavljanjem, preprečevanjem in sankcioniranjem zavarovalniških prevar v skladu z Zakonom o zavarovalništvu, Kazenskim zakonikom in notranjimi politikami Zavarovalnice Triglav.

11. Ostala določila

Zavarovalnica Triglav si pridržuje pravico, da aplikacijo DRAJV spremeni, zamenja ali nadgradi oz. po predhodnem obvestilu tudi umakne. V primeru 90 dni neaktivnosti v aplikaciji, ta iz varnostnih razlogov uporabnika samodejno odjavi iz aplikacije. V tem primeru je potrebna ponovna prijava.

Zavarovalnica Triglav si pridružuje pravico, da spremeni sistem pridobivanja in obračunavanja popustov.

Ob nadgradnji aplikacije vam priporočamo, da si to takoj posodobite, saj boste le tako lahko izkoristili nove funkcionalnosti in popuste.

V primeru težav z uporabo aplikacije ali njenega nepravilnega delovanja se obrnite na naš klicni center, na brezplačno telefonsko številko 080 555555 ali na elektronski naslov drajv@triglav.si.

Zavarovalnica Triglav ne odgovarja za kakršne koli napake v delovanju aplikacije, nepokritost s signalom in slabo natančnost GPS podatkov ter nezmožnost uporabe aplikacije, katerih vzrok izvira iz naprave, s katero uporabnik uporablja aplikacijo ali iz informacijskega sistema, ki deluje na uporabnikovi napravi.

Vse zlorabe aplikacije in popustov, ki izhajajo iz nje, so kaznive.

Pogoji uporabe aplikacije se lahko spremenijo po predhodni objavi na spletni strani in opozorilu uporabniku ob posodobitvi aplikacije.

12. Varstvo osebnih podatkov

S pristopom k Pogojem uporabe aplikacije DRAJV in Pogojem uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja lahko Zavarovalnica Triglav, d. d., kot upravljavec zbirk osebnih podatkov, hrani in obdeluje vaše osebne podatke v skladu z določili tega poglavja Pogojev uporabe aplikacije DRAJV in Pogojev uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja.

Podatki, ki nam jih posredujete

Pogoj za registracijo i.triglav računa so naslednji podatki:

  • kontaktni podatki:
    • ime in priimek,
    • naslov elektronske pošte.

  • informacije, posredovane z vašega Facebook računa, če se z njim prijavite v mobilno aplikacijo DRAJV, kot so vaš javni profil (ime in priimek, profilna slika, starostna skupina, spol, jezik, država in druge javne informacije), seznam prijateljev, naslov elektronske pošte, razmerja z drugimi Facebook uporabniki (pri tem se vaše Facebook geslo obdeluje neposredno prek Facebookovih strežnikov, tako da ne prehaja skozi naše sisteme in do njega nimamo dostopa);
  • informacije, posredovane iz Google računa – v primeru, da se uporabnik registrira z Google računom;
  • informacije, posredovane iz Apple računa – v primeru, da se uporabnik registrira z Apple računom;
  • podatke o vozilu ter njegovem zavarovanju, kot je številka šasije, ki jo je mogoče povezati z vami, podatek o datumu poteka zavarovanja (skadenca), podatek o tem ali imate vozilo zavarovano pri Zavarovalnici Triglav, d.d.;
  • podatek o številki Petrol klub kartice, če ga vnesete v aplikacijo;
  • informacije iz komunikacij in drugih vsebin, ki jih posredujete ali delite preko aplikacije DRAJV, na primer fotografije in (video)posnetke.

Podatki, ki jih zbiramo z aplikacijo

Če uporabljate aplikacijo, lahko preko avtomatiziranega sistema zbiramo naslednje osebne podatke:

  • lokacijske podatke, ki jih zapiše vaša mobilna naprava;
  • podatke o vožnjah: o posamezni vožnji (datum in čas vožnje – začetek, konec in skupen čas vožnje, št. prevoženih kilometrov, povprečna hitrost, največja hitrost, prekomerne sile (št. pospeškov, št. zaviranj, št. voženj v ovinek), premik/uporaba telefona, zemljevid vožnje, št. doseženih točk) ter skupno vseh voženj (št. prevoženih kilometrov, št. voženj, povprečna hitrost vseh voženj, največja hitrost vseh voženj, trajanje prekoračitve hitrosti v % glede na vse vožnje, delež prekoračitve hitrosti, skupen čas voženj, skupno število doseženih točk, odstotek doseženega popusta);
  • podatke o doseženih izzivih;
  • podatke o že zbranih kodah za popust in odstotku popusta, ki ga lahko uveljavljate s posamezno kodo;
  • tip mobilne naprave, ki jo uporabljate;
  • različica operacijskega sistema, nameščenega na mobilni napravi;
  • identifikacijske podatke vaše mobilne naprave (npr. unique device identifier ali enotni identifikator naprave);
  • IP-naslov;
  • informacije o uporabi aplikacije (npr.: pogostost uporabe aplikacije, časovni okviri uporabe aplikacije ipd.).

Za normalno delovanje aplikacije DRAJV so potrebni vsi sklopi dovoljenj za dostop do funkcionalnosti naprave in podatkov na napravi, ki jih zahteva aplikacija. Morebitna dovoljenja lahko po opisu presegajo obseg in namene obdelave osebnih podatkov, določene v teh pogojih. To je posledica s strani ponudnika operacijskega sistema (Android, iOS) vnaprej določenih sklopov dovoljenj, ki so omogočeni aplikacijam. Ne glede na morebiten drugačen prikaz obsega dostopa do vaših osebnih podatkov na napravi oziroma do podatkov o uporabi naprave v pregledu dovoljenj izbranega ponudnika operacijskega sistema se vaši osebnih podatki z aplikacijo DRAJV obdelujejo zgolj v obsegu in za namene, določene v teh pogojih.

Za namen razvoja in spremljanja uporabniške izkušnje, zagotavljanja delovanja vseh funkcionalnosti ter nadgrajevanja varnosti uporabe aplikacija DRAJV preko platforme Firebase (Firebase Analytics in Firebase Crashlytics) v upravljanju družbe Google Inc. zbira tudi podatke o ID uporabnika s platforme DRAJV, naslovu elektronske pošte, imenu in priimku uporabnika, znamki in modelu telefona, vrsti in verziji operacijskega sistema nameščenega na mobilni napravi, verziji DRAJV aplikacije in resoluciji zaslona mobilne naprave. Navedeni podatki se v okviru platforme Firebase (Firebase Analytics in Firebase Crashlytics) v upravljanju družbe Google Inc. obdelujejo za namen razvoja aplikacije DRAJV in analitike uporabe aplikacije DRAJV. Za potrebe odprave napak se obdeluje le podatek o ID uporabnika. Več podatkov o obdelavi vaših osebnih podatkov s platformo Firebase je na voljo na povezavi.

Podatki, ki jih zbiramo na spletni strani

Kot večina spletnih strani tudi triglav.si in drajv.triglav.si uporabljata tehnologije za avtomatizirano zbiranje informacij o vaši uporabi spletne strani in napravi, s katero dostopate do spletne strani. Več informacij o tem si lahko preberete v Politiki zasebnosti, objavljeni na spletni strani www.triglav.si.

Namen obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke obdelujemo za naslednje namene:

  • razvoj, upravljanje, izboljševanje in zagotavljanje vseh funkcionalnosti storitve zdaj in v prihodnje ter za upravljanje vašega uporabniškega računa;
  • razumevanje in analiziranje uporabniških trendov in preferenc uporabnikov zaradi izboljšanja delovanja in videza storitve, razvoj novih lastnosti in funkcionalnosti storitve ter zaradi izboljšanja uporabniške izkušnje;
  • oceno stopnje varnosti vaše vožnje zaradi pridobitve popusta pri zavarovalni premiji;
  • zagotavljanje podpore uporabnikov in odpravo tehničnih težav;
  • varstvo interesov in izpolnjevanje obveznosti, ki izhajajo iz zavarovalne pogodbe, ali katere koli druge pogodbe, sklenjene med vami in upravljavcem (npr. sklenitev, izvajanje, spremljanje in odpoved pogodbe);
  • izvedbo analize vaših voženj ter v raziskovalne in statistične namene, oz. za namene izvedbe skupinske analize meritev, ki bo vključevala vaše podatke in objavo rezultatov skupinske analize (vaši osebni podatki bodo objavljeni zgolj v anonimizirani obliki, ki ne omogoča identifikacije posameznika), kot npr. na portalu DRAJV zemljevid;
  • komuniciranje z vami;
  • segmentirano neposredno trženje, vključno z oblikovanjem profila, ki ga izvaja Zavarovalnica Triglav, d. d., za trženje svojih produktov in storitev ter za trženje produktov in storitev družb Skupine Triglav s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se ukvarjajo z zavarovalniško dejavnostjo in/ali finančnimi storitvami (npr. Zavarovalnica Triglav, d .d., Triglav, zdravstvena zavarovalnica, d .d., Skupna pokojninska družba, d. d., Triglav Skladi, družba za upravljanje, d. o. o. – za popoln, ažuriran seznam družb prosimo obiščite spletno stran Skupine Triglav, www.triglav.eu), v okviru aplikacije DRAJV ali na z vaše strani posredovan elektronski naslov;
  • obveščanje oz. vzpostavitev kontakta s strani zavarovalnice za pravočasno unovčitev kode za popust pri obnovi ali sklenitvi novega avtomobilskega zavarovanja ali zavarovanja Mladi voznik, ki jo je uporabnik aplikacije DRAJV pridobil s snemanjem voženj;
  • za namen izboljševanja in oblikovanje uporabniku prilagojene uporabniške izkušnje storitev digitalne poslovalnice i.triglav ter drugih storitev in produktov v okviru spletnega ter mobilnega poslovanja, ki jih izvaja Zavarovalnica Triglav, d.d.;
  • za potrebe izvajanja bonitetnih programov, t. j. nudenja raznih bonov ugodnosti in dodatnih popustov (npr. vključitev v Triglav komplet). Vključitev v bonitetni program je za stranko popolnoma prostovoljna;
  • druge namene v skladu z zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in zakonodajo s področja zavarovalništva.

Hramba podatkov

Zavarovalnica vaše osebne podatke, pridobljene preko mobilne aplikacije DRAJV, hrani še 5 let po prenehanju njene uporabe. Osebne podatke, pridobljene v okviru sklenitve ali izvajanja zavarovalne pogodbe, kamor sodijo tudi podatki o pridobljenih popustih in kodah, ki so bile vnovčene za popust, zavarovalnica hrani do poteka zakonskega roka hrambe (Zakon o zavarovalništvu). V primeru izbrisa računa v aplikacij DRAJV se vaši osebni podatki, pridobljeni preko aplikacije DRAJV, razen podatkov, potrebnih za identifikacijo zahteve za izbris (ime, priimek, e-naslov, datum rojstva in datum izbrisa računa) trajno izbrišejo, vključno s podatki o vožnjah ter pridobljenih popustih, in jih ni mogoče obnoviti.

Pravice posameznikov

Kot uporabnik mobilne aplikacije DRAJV lahko kadarkoli zahtevate dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave, prenos osebnih podatkov ali izbris računa in s tem osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z vami v aplikaciji DRAJV. Pisno zahtevo naslovite na: Zavarovalnica Triglav, d. d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana, ali info@triglav.si, v pomoč pa so vam lahko tudi spletni obrazci, dostopni na spletnih straneh zavarovalnice www.triglav.si.

Nadzor nad varstvom osebnih podatkov v RS izvaja Informacijski pooblaščenec RS.

V primeru, da ste uporabljali in/ali ste se registrirali za uporabo mobilne aplikacije DRAJV ne pristopite pa k Pogojem uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja, mobilne aplikacije DRAJV ne morete uporabljati.

V primeru, da se posameznik, ki je uporabljal in/ali se je registriral za uporabo mobilne aplikacije DRAJV, naknadno s Pogoji uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega ter mobilnega poslovanja ne strinja oz. se ne strinja z nameni obdelave v okviru aplikacije DRAJV (vključno z neposrednim trženjem, ki vključuje profiliranje), lahko svoj uporabniški račun izbriše (v uporabniških nastavitvah) oz. poda pisno zahtevo za izbris uporabniškega računa na: drajv@triglav.si ali info@triglav.si.  Hkrati z izbrisom računa se izbrišejo tudi vsi podatki o vožnjah ter pridobljenem popustu, ki ga posledično ni več moč uveljavljati kot ugodnost pri sklepanju zavarovanj.

V tem primeru bo Zavarovalnica Triglav trajno izbrisala oziroma anonimizirala vse podatke o že zbranih ugodnostih popustih in kodah za popust, tako da teh ne bo mogoče več uporabiti.

Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov v zavarovalnici lahko kontaktirate preko elektronskega naslova: dpo@triglav.si.

Več informacij o varstvu osebnih podatkov v zavarovalnici si lahko preberete v Politiki zasebnosti Zavarovalnice Triglav, objavljeni na spletnih straneh zavarovalnice.

Zbiranje podatkov o geolokaciji

Zavarovalnica lahko zaradi zagotavljanja storitve in za druge zgoraj opredeljene namene obdeluje naslednje geolokacijske podatke: GPS-koordinate (zemljepisna dolžina, zemljepisna širina), hitrost, smer, prevožena pot in nadmorska višina, ter druge diagnostične kode in podatke o vožnji.

Omenjeni podatki se zbirajo zgolj in samo za namen izračuna ocen posameznih voženj in se ne delijo s tretjimi osebami. Uporabnik izrecno in nedvoumno poda soglasje za deljenje podatkov o svoji lokaciji v ustreznem pojavnem oknu v aplikaciji. Za uporabo večine funkcionalnosti aplikacije zadostuje dovoljenje za dostop do lokacije samo med uporabo aplikacije.

Dostop do lokacije med izvajanjem v ozadju

Če uporabnik izbere možnost avtomatičnega snemanja voženj, mora za to aplikaciji ves čas zagotoviti dostop do lokacije naprave, tudi ko ta in v aktivni uporabi oz. se izvaja v ozadju (ang. access to location in background). Uporabnik omenjeno soglasje prav tako poda z izbiro ustreznega potrditvenega gumba v aplikaciji.

S slednjo fukncionalnostjo naprava s pomočjo vgrajenega GPS sprejemnika zaznava premike naprave, ki na podlagi vgrajenih algoritmov ustrezajo vožnji z vozilom ter na podlagi tega samodejno prične z začetkom ali prekinitvijo snemanja voženj.

Podatki se ne delijo s tretjimi osebami za namene spremljanja aktivnosti v drugih aplikacijah ali spletnih mestih.

Uporabniki in druge osebe, ki obdelujejo osebne podatke

Zavarovalnica Triglav, d. d., osebnih podatkov uporabnikov mobilne aplikacije DRAJV ne posreduje tretjim osebam.

Izjema so lahko:

  • nadzorni in drugi državni organi na podlagi upravičene pisne zahteve za potrebe (vodenja) konkretnega postopka in imajo za dostop podlago v zakonu;
  • druge upravičene osebe, ki se izkažejo s pisno privolitvijo uporabnika mobilne aplikacije DRAJV ali imajo za pridobitev podatkov ustrezno podlago v zakonu;
  • nekateri pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov pa podatke obdelujejo izključno v imenu in za račun ter po navodilih in skrbnim nadzorom Zavarovalnice Triglav, d. d. (npr. ponudniki IT storitev, tiskarji, partnerji pri izvajanju nagradnih iger ter izvajalcih tržnih in marketinških storitev ipd.).

Prenos podatkov zunaj teritorija držav članic EU

Storitev DRAJV je v celoti bazirana na strežnikih na območju držav članic EU. Če uporabljate storitev v tretjih državah (zunaj EU), se morate zavedati, da se zaradi zagotavljanja storitve vaše informacije lahko prenašajo, shranjujejo oz. obdelujejo v tretjih državah, kjer zakonodaja s področja varstva osebnih podatkov ne predpisuje tako visokih standardov kot v državah članicah EU.

13. Omejitev odgovornosti

Zavarovalnica Triglav ne prevzema odgovornosti za škodo, ki nastane uporabnikom aplikacije ali tretjim osebam zaradi nepravilne uporabe aplikacije ali zaradi kršitve zakonskih določil ali varnostnih pravil.

14. Pritožbeni postopek

Zoper ravnanje Zavarovalnice Triglav je dovoljena pisna pritožba, ki jo obravnava zavarovalnica v skladu z Zakonom o zavarovalništvu in Pravilnikom o internem pritožbenem postopku. Pritožba se vloži pisno na naslov Zavarovalnica Triglav, d. d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov pohvale.pritozbe@triglav.si.

15. Končne določbe

Ti pogoji uporabe mobilne aplikacije DRAJV so objavljeni na spletni strani drajv.triglav.si.

Zavarovalnica Triglav si pridružuje pravico do spremembe ter dopolnitve teh pogojev. Uporabniki mobilne aplikacije DRAJV bodo o vseh spremembah teh pogojev obveščeni preko aplikacije DRAJV in/ali preko elektronske pošte. Ob večjih oz. pomembnejših spremembah aplikacije DRAJV in posledično teh pogojev, je potrebno za nadaljnjo uporabo aplikacije DRAJV potrditi spremenjene pogoje uporabe aplikacije DRAJV, sicer le-te ne morete več uporabljati. Ob manjših spremembah aplikacije DRAJV, ki ne posegajo v dinamiko osnovnega namena aplikacije ali pravice uporabnikov, kot so na primer dopolnitve aplikacije z vidika dodatnih funkcionalnosti, potrditev spremenjenih pogojev uporabe aplikacije DRAJV za njeno nadaljnjo uporabo ni potrebna, lahko pa z njeno uporabo prenehate kadarkoli želite, če se s spremembami pogojev aplikacije DRAJV ne strinjate.

Morebitne spore uporabnik mobilne aplikacije DRAJV in Zavarovalnica Triglav prvenstveno rešujeta z medsebojnim dogovorom, sicer je zanje pristojno sodišče v Ljubljani.


Ljubljana, 18. 3. 2024

Complementary Content
${loading}