Pogosta vprašanja
o aplikaciji DRAJV
- Domov
- >
- FAQ
O aplikaciji DRAJV
V Zavarovalnici Triglav brezplačno in vsakomur ponujamo možnost uporabe aplikacije DRAJV za pametne telefone, ki temelji na tehnologijah telematike. Z uporabo aplikacije DRAJV lahko analizirate svoje vožnje, spremljate vozne navade in jih izboljšujete. Pri Zavarovalnici Triglav lahko pridobite tudi popuste pri zavarovanju. Aplikacija DRAJV je izredno preprosta za uporabo in omogoča takojšnjo povratno informacijo o načinu vožnje, s čimer lahko postanete varnejši voznik.
Telematika je sistem, ki med drugim omogoča spremljanje načina vožnje uporabnikov. Telematika se v zavarovalništvu izredno hitro razvija ter kaže številne pozitivne učinke glede varnosti v cestnem prometu in možnosti za razvoj novih, boljših ter drugačnih zavarovalniških in asistenčnih storitev. Nove tehnologije prinašajo koristi tudi zavarovancem, saj bodo ti deležni pravičnejše premije.
Iz varnostnih in tehnični razlogov vožnje ni mogoče začeti snemati, če je hitrost višja od 30 km/h. Enako velja za zaključek snemanja. Predlagamo, da vozilo varno ustavite, namestite telefon, začnete s snemanjem vožnje in šele nato nadaljujete pot.
Aplikacijo DRAJV lahko uporablja vsak, ki je dopolnil 15 let in ima ustrezen pametni telefon. Ugodnosti, ki jih uporaba aplikacije prinaša pa lahko koristijo le obstoječi ali novi zavarovanci Zavarovalnice Triglav.
Mobilna aplikacija DRAJV je na voljo za pametne telefone z operacijskim sistemom Android (različica 6.0 in novejša) ali iOS (različica 12 in novejša), vgrajenim GPS sprejemnikom. Mobilno aplikacijo lahko na pametni telefon naložite brezplačno: za telefone z operacijskim sistemom Android obiščite trgovino Google Play, za telefone z operacijskim sistemom iOS pa App Store. Aplikacija je na voljo tudi za uporabnike novejših Huawei telefonov, ki aplikacije nameščajo iz trgovine AppGallery.
Jezik aplikacije lahko spremenite v nastavitvah aplikacije DRAJV. Nastavitve – Splošno – Jezik:
Z oktobrom 2020 smo celovito prenovili DRAJV aplikacijo, ki v sodobni preobleki nudi boljšo uporabniško izkušnjo in številne nove funkcionalnosti. V maju 2022 pa smo dodali še eno funkcionalnost - z enim DRAJV računom lahko zbirate popuste za vsa vaša vozila.
- spremljanje hitrosti vožnje in omejitev hitrosti med vožnjo;
- spremljanje napak pri vožnji v realnem času (uporaba telefona, prekoračitev hitrosti, ostri zavoji ipd.);
- možnost snemanja voženj in zbiranja popustov za več vozil znotraj enega DRAJV računa;
-
dodajanje različnih vrst vozil (avto, avtodom, motor);
- možnost nastavitve avtomatičnega snemanja voženj;
- Dashcam - avto kamera;
- posodobljen sistem ocenjevanja voženj;
- mesečne statistike;
- nagradne igre in značke.
Uporabniki se v aplikacijo prijavite z uporabniškim imenom in geslom. V pomoč pri prijavi v aplikacijo vam je lahko spodnji video.
Za varno vožnjo ste uporabniki aplikacije DRAJV nagrajeni z do 25 % popusta pri zavarovanju avtomobila, avtodoma in zavarovanju Mladi voznik ter z do 15 % popusta pri zavarovanju motornega kolesa. Potegujete pa se tudi za privlačen nagrade in ugodnosti.
Aplikacija DRAJV med snemanjem vožnje meri hitrost vožnje, premike (uporabo) telefona, pojemke in pospeške ter zaznava vse čezmerne sile pri vožnji v ovinek. DRAJV ima prednaložene podatke o tem, kolikšne so hitrostne omejitve na določenih odsekih cest in pri vožnji sproti zaznava vse prekoračitve. Na oceno vožnje najslabše vplivajo prekoračitve hitrostih omejitev - višja prekoračitev dovoljene hitrosti prinaša slabšo oceno vožnje. Pri obravnavanju posameznih prekoračitev dovoljenih hitrosti upoštevamo določeno mero tolerance (pri hitrosti vožnje do 100 km/h se upošteva toleranca 5 km/h, pri hitrosti vožnje nad 100 km/h pa toleranca 7 km/h).
Da, za uporabo aplikacije DRAJV se je potrebno registrirati in ustvariti i.triglav račun. Vpisati je potrebno naslednje podatke: ime, priimek, naslov, datum rojstva, telefonsko številko in e-naslov. Lahko se registrirate tudi s Facebook, Google ali Apple računom oz. z vpisom Rekono ali SI-PASS prijave.
Z vklopom funkcije avtomatičnega snemanja voženj ste lahko brez skrbi in pozornost namenite izključno vožnji, saj se vsaka vaša vožnja samodejno posname. Posamezno vožnjo lahko potrdite ali zavrnete v 24 urah. Če vožnje v tem času ne zavrnete, ta šteje kot potrjena in se upošteva pri vaši skupni oceni voženj. Za pravilno delovanje te funkcionalnosti je pomembno, da telefon namestite v nosilec za telefon ali drugo mesto v avtomobilu, kjer se naprava ne bo premikala. Funkcija avtomatičnega snemanja voženj lahko pomanjkljivo deluje na nekaterih starejših mobilnih napravah, saj je za optimalno delovanje v prvi vrsti najbolj pomembno, da mobilna naprava zelo dobro sprejema GPS signal.
Z uporabo Dashcama - avtokamere lahko uporabnik snema video svoje vožnje, pri čemer se mu hkrati prikazujejo njegova hitrost, omejitve hitrosti v realnem času in prevožena razdalja.
V nastavitvah si lahko poljubno nastavite kakovost videa, trajanje posnetka, snemanje zvoka in možnost nastavitve samodejnega shranjevanja videa ob prometni nesreči. Video vožnje se po zaključku trajanja, ki ga je uporabnik nastavil v nastavitvah, shrani na telefon uporabnika. Video vožnje se ne shranjuje na strežnike aplikacije DRAJV, lahko pa se (odvisno od izbora vaših nastavitev v telefonu) shranjuje na iCloud, Google Drive ali v podobne oblačne shrambe.
Uporaba aplikacije je brezplačna, po ceniku mobilnega operaterja se uporabniku aplikacije zaračuna le prenos podatkov, v primeru, ko niste prijavljeni v Wi-Fi omrežje.
Prenos podatkov je potreben pri izračunu ocene vožnje, za kar pa je potrebno imeti vklopljen mobilni prenos podatkov ali vzpostaviti povezavo z omrežjem Wi-Fi. Izračun ocene posamezne vožnje zahteva manj kot 0,5 MB prenosa. Prav tako minimalen prenos podatkov zahteva še prikaz informacij o skupni oceni voženj in trenutnih popustih, preteklih rezultatov voženj, prikaz zemljevidov in brskanje po zemljevidu. Za optimalno izkušnjo in uporabo vseh funkcionalnosti, ki jih aplikacija DRAJV ponuja svetujemo, da imate podatke vklopljene tudi med snemanjem, četudi to ni nujno potrebno. V tem primeru boste omogočili prikaz hitrostnih omejitev med vožnjo in animacije vaših morebitnih napak med vožnjo.
Dostop do lokacijskih storitev naprave oz. uporaba GPS sprejemnika je potrebna za spremljanje hitrosti vožnje in prikaz omejitev hitrosti na posameznih odsekih cest, po katerih vozite. Uporaba aplikacije brez tega dostopa ni mogoča.
Med snemanjem vožnje vse funkcionalnosti telefona delujejo nemoteno, prav tako tudi klici, vendar ti občasno lahko povzročajo motnje pri snemanju vožnje. Telefoniranje in uporabo telefona med vožnjo močno odsvetujemo. Aplikacija med vožnjo beleži vse premike telefona, kar ima negativen vpliv na izračun ocene vožnje. Svetujemo, da aplikacijo zaženete pred začetkom vožnje, med vožnjo pa vso pozornost namenite izključno vožnji. Aplikacija DRAJV omogoča tudi nastavitev avtomatičnega snemanja voženj. Ob vklopu te funkcionalnosti se vse vaše vožnje posnamejo avtomatično. Posamezno vožnjo lahko potrdite ali zavrnete v 24 urah. Če vožnje v 24 urah ne zavrnete, se ta šteje kot potrjena.
Aplikacija DRAJV je sama po sebi majhen porabnik baterije. Ker pa morate imeti med snemanjem vožnje vklopljen GPS sprejemnik, se lahko baterija telefona izprazni hitreje kot sicer. Če je stanje baterije nizko, svetujemo, da snemanje vožnje zaključite oziroma vožnje sploh ne začnete snemati. Če se zaradi prazne baterije telefon med snemanjem vožnje izklopi, se lahko zgodi, da vožnja ne bo zabeležena.
Ob začetku snemanja in med vožnjo mora biti telefon ves čas ustrezno nameščen, zato telefon pred začetkom vožnje namestite v varen nosilec za telefone ali na varno odlagalno mesto, kjer se telefon ne bo premikal. Zgornji del telefona mora biti obrnjen proti sprednji strani vozila, zaslon telefona pa mora biti zgoraj. Preverite, ali je telefon postavljen dovolj trdno, da med vožnjo ne bo zdrsnil. Pri snemanju z motorjem predlagamo, da telefon odložite v žep oblačil ali nahrbtnika, uporabite pa lahko tudi ustrezen nosilec za uporabo na motorju. Pri tem svetujemo, da se pri proizvajalcu vaše mobilne naprave prepričate o vplivu nosilca na telefon zaradi narave vibracij vožnje na motorju.
Vsakršen premik telefona med vožnjo ima negativen vpliv na oceno vožnje. Priporočamo uporabo varnega nosilca za telefone.
V primeru težav z uporabo aplikacije preverite Pogoje uporabe aplikacije DRAJV ali se obrnite na naš klicni center, na brezplačno telefonsko številko 080 2864 ali na elektronski naslov drajv@triglav.si.
Seveda, prijava z obstoječim uporabniškim imenom in geslom povrne vse podatke o že posnetih vožnjah in pridobljenih popustih.
Po končani vožnji je potrebno snemanje zaključiti s potegom gumba »Stop«. To storite po tem, ko že varno ustavite vozilo. Če imate vključeno možnost avtomatičnega snemanja voženj, se vožnja samodejno zaključi po zaključku vožnje.
Aplikacija zavzame približno 175 MB pomnilnika.
Več informacij lahko dobite v Pogojih uporabe aplikacije DRAJV, ki so na voljo pred namestitvijo aplikacije in na spletni strani drajv.triglav.si.
Če aplikacije ne želite več uporabljati in želite izbris podatkov o vaših vožnjah, pridobljenih popustih in DRAJV kodah ter osvojenih nagradah, lahko to storite v nastavitvah aplikacije DRAJV v razdelku »Podatki«. Podatkov ni mogoče povrniti, saj so s tem dejanjem trajno izbrisani. Vaš i.triglav račun s tem ne bo izbrisan.
Izbris uporabniškega računa i.triglav je mogoče izvesti v profilu vašega uporabniškega računa. Z izbiro »Izbris vašega uporabniškega računa« boste izgubili dostop do mobilnih aplikacij Zavarovalnice Triglav, ki za prijavo uporabljajo i.triglav račun in digitalni popust znotraj Triglav kompleta ter dostop do aplikacije DRAJV. S tem se bodo trajno izbrisali podatki, vključno z vožnjami, kodami za popust in nagradami. Ob zahtevi izbrisa uporabniškega računa i.triglav, bo na vaš e-poštni naslov poslana povezava za dokončanje izbrisa vašega uporabniškega računa i.triglav.
Prehod na enoten i.triglav račun
i.triglav račun je uporabniški račun, ki vam omogoča vstop v digitalno poslovalnico i.triglav, po novem pa bo omogočal tudi prijavo v DRAJV. V digitalni poslovalnici i.triglav lahko pregledujete zavarovanja, prijavite škodo, preverite informativne izračune, sklenete zavarovanja in pregledujete svoje ugodnosti – vse na enem mestu. Več o digitalni poslovalnici je na voljo na povezavi: i.triglav.
Zavarovalnica Triglav prehaja na enoten način prijave v vse svoje aplikacije. S prehodom na enoten i.triglav račun boste za prijavo v vse aplikacije Zavarovalnice Triglav (npr. DRAJV in i.triglav) lahko uporabljali isto uporabniško ime in geslo.
Izberite svojo situacijo:
2.1. Nisem uporabnik i.triglav spletne ali mobilne aplikacije
- Postopek lahko začnete iz oranžne pasice »Začnite uporabljati i.triglav račun« ali iz pojavnega okna »Začnite uporabljati i.triglav račun«.
- Vnesite DRAJV prijavne podatke in potrdite Splošne pogoje uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega/mobilnega poslovanja s katerim bomo za vas ustvarili i.triglav račun. Nemoteno nadaljujte z uporabo DRAJV-a. V aplikacijo DRAJV se še naprej prijavljajte z istim uporabniškim imenom in geslom oz. prijavnim načinom.
2.2. Sem že uporabnik i.triglav spletne ali mobilne aplikacije
- Postopek lahko začnete iz oranžne pasice »Začnite uporabljati i.triglav račun« ali iz pojavnega okna »Začnite uporabljati i.triglav račun«.
- Vnesite DRAJV prijavne podatke. Vaš i.triglav račun bomo posodobili tako, da se boste lahko ob naslednji prijavi v aplikacijo DRAJV prijavili z istim geslom oz. prijavnim načinom, ki ga uporabljate za vstop v i.triglav aplikacijo.
2.3. Sem uporabnik i.triglav digitalne poslovalnice, vendar za prijavo v DRAJV uporabljam drugačen e-mail (ali prijavni način) kot za i.triglav spletno ali mobilno aplikacijo
- Vnesite DRAJV prijavne podatke in potrdite Splošne pogoje uporabe digitalne poslovalnice i.triglav in spletnega/mobilnega poslovanja ter nemoteno nadaljujte z uporabo DRAJV-a.
- V profilu vašega uporabniškega računa v DRAJV-u opravite identifikacijo z enim izmed navedenih načinov. Sistem bo avtomatično v zaledju prepoznal vaš prvotni i.triglav račun ter ga povezal v enoten i.triglav račun. V aplikacijo DRAJV ali i.triglav boste lahko vstopali z obema prijavnima načinoma in pripadajočima gesloma.
Vse načine prijave v svoj i.triglav račun lahko preverite in urejate v profilu uporabniškega računa v DRAJV ali i.triglav aplikaciji.
Za ohranitev podatkov je pomembno, da pri prehodu na i.triglav račun vpišete vaš primarni e-naslov in geslo, s katerim ste do sedaj uporabljali DRAJV. Težava se lahko pojavi pri uporabnikih, ki so uporabljali DRAJV z več različnimi e-naslovi. Če podatkov ne vidite, ste najverjetneje za vpis uporabili drugi e-naslov, s katerim ste prav tako uporabljali aplikacijo, vendar je bil dlje časa neaktiven.
Podatki prav tako niso prikazani, če se ob prehodu na i.triglav račun uporabi e-naslov drugega družinskega člana.
Če podatkov ne vidite v svojem profilu, se odjavite iz aplikacije DRAJV ter se vanjo ponovno prijavite z vašim primarnim e-naslovom, s katerim ste uporabljali DRAJV.
Po opravljenem prehodu na i.triglav račun bodo vaši podatki o vožnjah, popustih in osvojenih nagradah ohranjeni.
Če i.triglav računa še nimate, bomo po opravljenem prehodu za vas ustvarili i.triglav račun z naslednjimi osebnimi podatki: ime, priimek in vaš e-naslov. V svojem uporabniškem profilu v DRAJV-u ali aplikaciji i.triglav lahko nato opravite identifikacijo, s čimer boste v svojem profilu videli polni prikaz osebnih podatkov.
Če ste že uporabnik i.triglav digitalne poslovalnice pa imate v svojem DRAJV-u drugačne podatke, bodo ti po končanem postopku prehoda na i.triglav račun poenoteni s podatki, ki so navedeni v aplikaciji i.triglav.
Za prijavo v DRAJV uporabite isto uporabniško ime in geslo kot ste ga uporabljali doslej. Za najboljšo in optimalno upravljanje z vašim i.triglav računom svetujemo, da v profilu svojega uporabniškega računa v DRAJV ali i.triglav aplikaciji opravite identifikacijo.
Če ste že uporabniki digitalne poslovalnice i.triglav, se v aplikacijo DRAJV prijavite z istim uporabniškim imenom in geslom kot ga uporabljate za prijavo v spletno ali mobilno aplikacijo i.triglav.
Če kljub zgornjim obrazložitvam ne najdete odgovora na vaše težave, nas lahko kontaktirate na drajv@triglav.si.
Prehod na i.triglav račun bo mogoče izvesti z različico aplikacije 6.1. Možnost prehoda na i.triglav račun bomo omogočali omejeno obdobje, predvidoma do konca aprila 2023. Če ne boste poenotili DRAJV računa z računom i.triglav, bo vaš DRAJV račun in s tem vsi podatki, izbrisani, popust v obliki DRAJV kode pa boste prejeli na svoj e-naslov.
V aplikaciji DRAJV v postopku prehoda na i.triglav račun vnesite DRAJV e-naslov in DRAJV geslo oz. se prijavite z drugim prijavnim računom (Facebook, Google, Apple račun), s katerim ste se do sedaj prijavljali v aplikacijo DRAJV. S tem si boste ustvarili nov i.triglav račun, ki bo vezan na e-naslov, ki ga uporabljate za prijavo v aplikacijo DRAJV.
Nato pojdite v nastavitve vašega uporabniškega računa oz. profil v DRAJV-u in opravite identifikacijo z enim izmed navedenih načinov. Sistem bo avtomatično v zaledju prepoznal vaš prvotni i.triglav račun ter ga povezal v enoten i.triglav račun.
Prijava v aplikacijo DRAJV bo tako mogoča z obema e-naslovoma in pripadajočima gesloma.
Aplikacija DRAJV je mobilna aplikacija Zavarovalnice Triglav, ki uvaja enoten prijavni način za vse svoje aplikacije. i.triglav račun nadomešča obstoječ prijavni način v aplikacijo DRAJV, ki bo ukinjen predvidoma do konca aprila 2023, zato je pomembno, da čimprej opravite prehod na i.triglav račun. Vaša uporaba DRAJV aplikacije bo nemoteno v enaki obliki potekala naprej.
Na začetni strani aplikacije preverite, ali je na zgornjem delu prikazana oranžna pasica z besedilom "Začnite uporabljati i.triglav račun". Če pasica ni prikazana, ste prehod uspešno izvedli in lahko nemoteno nadaljujete z uporabo DRAJV-a.
Pomembno: če DRAJV uporabljate z več raličnimi e-naslovi, morate prehod na i.triglav račun izvesti z vsemi e-naslovi.
Točkovanje
Na oceno posamezne vožnje z avtomobilom ali avtodomom ima največji vpliv upoštevanje hitrostnih omejitev in premiki telefona med vožnjo. Pri snemanju z motorjem premiki telefona niso vključeni v oceno. Občasni dogodki, kot so pospeševanje, zaviranje in zaznane sile v ovinkih imajo manjši vpliv na skupno oceno. Za dosego popustov mora biti skupna ocena vaših voženj vsaj 90 točk. Po zahtevani ali avtomatično generirani kodi za popust se skupna ocena vaših voženj ponastavi in z zbiranjem popusta začnete znova.
Skupna ocena temelji na kompleksno postavljenih parametrih, ki so rezultat številnih izkušenj in temeljitih testiranj. Ocenjevanje je prilagojeno tudi vrsti vozila. Pri tem velja, da več kot je posnetih voženj, bolj realna je skupna ocena.
Prekoračitev hitrosti
Upoštevanje hitrostnih omejitev je ključ do varne vožnje in dobre ocene vožnje. Aplikacija pri oceni vožnje tolerira prekoračitev hitrosti do 5 km/h (pri vožnji do 100 km/h) in do 7 km/h (pri vožnji nad 100 km/h).
Premik oz. uporaba telefona med vožnjo
Vsakršno premikanje telefona med vožnjo negativno vpliva na oceno vožnje, saj uporaba telefona vpliva na pozornost pri vožnji, kar je eden glavnih vzrokov prometnih nesreč. Priporočamo uporabo nosilca za telefon. Premik oz. uporaba telefona se pri snemanju z motorjem ne ocenjuje.
Pospeševanje
Prekomerno pospeševanje med vožnjo vam lahko zniža oceno vožnje. Poskrbite, da bo pospeševanje med vašo vožnjo enakomerno in varno.
Zaviranje
Sunkovita zaviranja med vožnjo imajo negativen vpliv na oceno vožnje. Poskrbite za zmerna zaviranja in zadostno varnostno razdaljo, da ne boste ogrožali drugih udeležencev v prometu.
Sile v ovinku
Aplikacija med vožnjo zaznava sile v ovinkih. Prekomerne sile vplivajo na oceno vožnje, zato bodite pozorni, da prilagodite hitrost pri vožnji v ovinek.
Postavljene meje, za katere se vožnja šteje za varno, smo določili skupaj strokovnjaki iz različnih področij, tudi s področja varnosti v cestnem prometu, na podlagi testiranj in velikega števila prevoženih kilometrov, tako na poligonu varne vožnje kot tudi v običajnem prometu v različnih situacijah.
Ne. Na končni rezultat vplivajo prekoračena hitrost, premiki telefona in prekomerne sile pri pospeševanju, zaviranju in vožnji v ovinek. Samo dejstvo, da se vozite v času prometne konice ali počasi pa nima negativnega vpliva.
Največji vpliv na oceno vožnje ima upoštevanje hitrostnih omejitev, sledijo uporaba oz. premik telefona med vožnjo ter zaznane sile pri pospeševanju, zaviranju in vožnji v ovinek. Premik oz. uporaba telefona se pri snemanju z motorjem ne ocenjuje.
Skupni rezultat lahko izboljšate z odpravo napak in bolj varno vožnjo v prihodnje. Po zahtevani ali avtomatično generirani kodi za popust se skupna ocena vaših voženj ponastavi in z zbiranjem popusta začnete znova.
Skupna ocena voženj je ocena vseh voženj, ki štejejo v zbiranje popusta za eno kodo. Po zahtevi kode za popust se skupna ocena voženj resetira – ponastavi, tako da se ocena s prvo posneto vožnjo, ki šteje za zbiranje popusta za novo kodo, začne oblikovati znova.
Ocena posamezne vožnje na skupno oceno vpliva v sorazmerju z dolžino te vožnje glede na skupno dolžino vseh voženj. Torej, če je slabše ocenjena vožnja daljša, je vpliv na skupno oceno večji.
Aplikacija zabeleži podatke o skupni oceni vožnje, trajanju vožnje, prevoženi razdalji, povprečni hitrosti, največji hitrosti in podatke o prekoračitvi hitrosti ter o začetku in koncu vožnje. Aplikacija beleži tudi vašo pot, ki je grafično prikazana na zemljevidu, kjer so prikazane tudi večje napake, ki jih naredite med vožnjo.
Ogled zemljevida vožnje je namenjen temu, da lahko iz barve poti razberete, ali je bila vaša vožnja v skladu s hitrostnimi omejitvami. Prav tako lahko vidite, kje točno ste naredili napake pri vožnji, kar omogoča izboljšanje voznih navad in posledično boljšo oceno vožnje.
Končna ocena temelji na kompleksno postavljenih parametrih, ki so rezultat številnih izkušenj in temeljitih testiranj. Do odstopanj pri izračunu ocene vožnje lahko pride izjemoma v nekaterih, sicer redkih primerih (slab signal, težave z GPS in druge tehnične težave). V teh primerih podatkov o vožnji na žalost ne moremo popraviti.
Popusti
Če se izkažete kot varen voznik, vam v Zavarovalnici Triglav ponujamo:
- do 25-odstotni popust pri avtomobilskih zavarovanjih (zavarovanju odgovornosti, zavarovanju voznika, zavarovanju splošnega avtomobilskega kaska ter zavarovanju Kasko karambol),
- do 25-odstotni popust pri zavarovanju Mladi voznik in
- do 15-odstotni popust pri zavarovanju za motor (zavarovanju odgovornosti, zavarovanju voznika in zavarovanju splošnega kaska) ter
- številne ugodnosti, ki jih prinašajo nagradne igre.
Za pridobitev začetnega 5 % popusta posnemite vsaj 300 km voženj s skupno oceno vsaj 90 točk. Če želite nadaljevati z zbiranjem popusta, kode za popust še ne zahtevajte, ampak nadaljujete s snemanjem voženj.
Za posnetih vsaj 400 km voženj s skupno oceno vsaj 90 točk, lahko vsak mesec pridobite 2 % popusta. Za posnetih vsaj 200 km pa si privozite 1 % popusta. Z zbiranjem mesečnih popustov lahko začnete že v mesecu, v katerem ste pridobili začetni popust.
Poskrbite, da bo vaša skupna ocena voženj vedno med 90 točk in 100 točk, saj boste le tako lahko pridobili popust za posnete vožnje. Že prejetega popusta ne morete izgubiti, tudi če skupna ocena voženj kasneje pade pod 90 točk.
Zbiranje začetnega popusta časovno ni omejeno. Po pridobitvi začetnega popusta imate 12 koledarskih mesecev časa za zbiranje dodatnih mesečnih popustov. Če v tem obdobju kode za popust ne boste zahtevali sami, boste po preteku tega obdobja kodo za popust prejeli avtomatično, z višino do tedaj zbranega popusta.
Kodo za popust lahko kadarkoli zahtevate z izbiro gumba “Zahtevaj kodo”. Koda se bo zapisala v aplikaciji pod razdelek “Moje kode za popust”, prejeli pa jo boste tudi na e-naslov. Po zahtevi kode za popust boste z zbiranjem popusta lahko začeli znova. Zahtevane kode ni mogoče preklicati ali jo kasneje kakorkoli ponastaviti.
Za pridobitev začetnega 5 % popusta posnemite vsaj 300 km voženj s skupno oceno vsaj 90 točk. Če želite nadaljevati z zbiranjem popusta, kode za popust še ne zahtevajte, ampak nadaljujete s snemanjem voženj.
Za posnetih vsaj 200 km voženj s skupno oceno vsaj 90 točk, lahko vsak mesec pridobite 2 % popusta. Za posnetih vsaj 100 km pa si privozite 1 % popusta na mesec. Z zbiranjem mesečnih popustov lahko začnete že v mesecu, v katerem ste pridobili začetni popust.
Poskrbite, da bo vaša skupna ocena voženj vedno med 90 točk in 100 točk, saj boste le tako lahko pridobili popust za posnete vožnje. Že prejetega popusta ne morete izgubiti, tudi če skupna ocena voženj kasneje pade pod 90 točk.
Zbiranje začetnega popusta časovno ni omejeno. Po pridobitvi začetnega popusta imate 12 koledarskih mesecev časa za zbiranje dodatnih mesečnih popustov. Če v tem obdobju kode za popust ne boste zahtevali sami, boste po preteku tega obdobja kodo za popust prejeli avtomatično, z višino do tedaj zbranega popusta. Z motorjem lahko snemate vožnje le v času motoristične sezone, od aprila do vključno oktobra.
Kodo za popust lahko kadarkoli zahtevate z izbiro gumba “Zahtevaj kodo”. Koda se bo zapisala v aplikaciji pod razdelek “Moje kode za popust”, prejeli pa jo boste tudi na e-naslov. Po zahtevi kode za popust boste z zbiranjem popusta lahko začeli znova. Zahtevane kode ni mogoče preklicati ali jo kasneje kakorkoli ponastaviti.
Trenutni popust lahko spremljate na "osnovni" strani aplikacije, poleg skupne ocene voženj. Podrobnejše informacije o popustih pa so v razdelku "Popusti", kjer lahko vidite, kakšen je vaš trenutni popust ter izpolnjenost pogoja za začetni 5-odstotni popust in koliko dodatnih odstotkov popusta ste pridobili v posameznih mesecih. Grafični prikaz napredka doseženih popustov lahko spremljate v razdelku »Mesečni napredek«.
Eno kodo lahko zbirate 12 koledarskih mesecev od izpolnjenih pogojev za dosego začetnega, 5-odstotnega popusta. Če po 12 koledarskih mesecih ne boste podali zahteve za pridobitev kode, se bo ta generirala avtomatično. Koda je veljavna 1 leto od izdaje.
Že doseženega popusta ne morete izgubiti, tudi če kasneje skupna ocena voženj pade pod 90 točk.
Za pridobitev začetnega popusta morate posneti vsaj 300 km. Ob tem mora biti skupna ocena voženj vsaj 90 točk. Po doseženih pogojih za 5-odstotni popust svetujemo, da s snemanjem dobrih voženj nadaljujete ter vsak mesec popust povečate še za 2 odstotka (oziroma 1 odstotek) za prevoženih vsaj 400 km (oziroma 200 km) mesečno pri zbiranju popusta za avtomobilsko zavarovanje in vsaj 200 km (oz. 100 km) mesečno pri zbiranju popusta pri zavarovanju motorja. Seveda ob skupni oceni voženj vsaj 90 točk.
Kodo zahtevate, ko jo potrebujete za popust pri sklenitvi avtomobilskih zavarovanj ali zavarovanja Mladi voznik, ali ko zberete 25 % popusta, kar je najvišji možen popust oz. 15 % popusta v primeru uporabe DRAJV-a za motorje.
Novo kodo za popust lahko začnete zbirati takoj po tem, ko boste zahtevali kodo za že zbrani popust. Kodo zahtevate v aplikaciji v razdelku »Popusti« z izbiro gumba »Zahtevaj kodo«.
V aplikaciji lahko pridobite več kod za popust. Popuste za novo kodo lahko začnete ponovno zbirati po tem, ko zahtevate kodo za že zbrani popust. Na eni zavarovalni polici lahko hkrati uporabite največ eno kodo. Če želite uporabiti kodo za popust pri avtomobilskih zavarovanj in pri zavarovanju Mladi voznik, potrebujete za to dve kodi.
Ne, koda za popust je izdana na ime, ki je bilo navedeno pri registraciji v aplikaciji in ni prenosljiva. Kodo lahko unovči le uporabnik aplikacije.
Popust lahko unovčijo le imetniki kode, ki nastopajo v eni izmed naslednjih vlog na zavarovalni polici: zavarovanec, zavarovalec, uporabnik ali lizingojemalec.
Ugodnosti veljajo le za fizične osebe, veljajo le za avtomobilska zavarovanja vozil v premijski skupini 01, 05 (avtodomi), 06 (motorna kolesa) in pri zavarovanju Mladi voznik. Ena koda za ugodnost se lahko uporabi samo enkrat, kodo pa morate pri sklenitvi zavarovanja pokazati s prikazom kode v aplikaciji DRAJV ali z dokumentom, ki ga prejmete na elektronski naslov. Če želite uporabiti kodo za popust pri avtomobilskih zavarovanjih in pri zavarovanju Mladi voznik, potrebujete za to dve kodi. Kode z do 25 % za avtomobilska zavarovanja se lahko unovčijo na osebnih vozilih, ki ne vključujejo motorna kolesa. Pri motornih kolesih se lahko unovčijo kode z do največ 15 % možnega popusta.
Da, ena koda je uporabna samo enkrat, na eni zavarovalni polici. Za popust pri sklenitvi zavarovanja za avto, avtodom in motorno kolo potrebujete tri DRAJV kode za popust. Kode za motor ni mogoče unovčiti na policah pri zavarovanju osebnega avtomobila ali avtodoma. Prav tako kode za osebni avtomobil ali avtodom ni mogoče unovčiti pri zavarovanju motornega kolesa.
Za pridobivanje treh kod hkrati boste morali v svojem DRAJV računu ustvariti tri tipe vozil v razdelku Moja vozila – poleg avtomobila še motor in avtodom. Za vsako vozilo boste tako ločeno, vendar znotraj ene aplikacije, snemali vožnje in pridobivali popuste.
Pomembno je, da pri vpisu osebnih podatkov v aplikaciji vpišete podatke, ki se bodo ujemali s podatki na zavarovalni polici.
Če želite uporabiti kodo za popust pri avtomobilskih zavarovanjih in pri zavarovanju Mladi voznik, potrebujete za to dve kodi.
Ko v aplikaciji zahtevate kodo, se avtomatsko generira tudi dokument s kodo, ki ga prejmete na elektronski naslov, s katerim ste ustvarili DRAJV račun in je naveden v aplikaciji.
Avtomobilsko zavarovanje za vozila v premijskem razredu 01 in 05 (avtodomi) razen za motorna kolesa, lahko enostavno sklenete ali podaljšate v aplikaciji DRAJV. V meniju 'Dodatki' izberite 'Zavarovanja', izberite želeno zavarovanje ter na seznamu izberite gumb 'Skleni online'. Nato sledite navodilom, ki vas popeljejo skozi poenostavljen postopek sklepanja. Popust, ki ste ga pridobili z varno vožnjo z aplikacijo DRAJV, se bo avtomatsko upošteval pri končnem znesku premije.
V zavihku 'Police' bo prikazan seznam vseh vaših sklenjenih polic, podrobnosti pa lahko preverite v aplikaciji i.triglav. Kodo lahko unovčite tudi pri sklenitvi avtomobilskih zavarovanj neposredno na spletu.
Zavarovanje z DRAJV kodo lahko sklenete tudi preko svojega zastopnika ali se oglasite na prodajnem mestu, kjer ob sklenitvi ali podaljšanju zavarovanja uporabite pridobljeno kodo.
Težave z delovanjem aplikacije
Android WebView je sistemska aplikacija, prednaložena na napravah z operacijskim sistemom Android. Uporablja jo več aplikacij za prikaz spletne vsebine znotraj aplikacij, med njimi tudi DRAJV. Za pravilno delovanje je potrebno redno posodabljanje aplikacije, pri tem procesu pa občasno prihaja do težav pri določenih uporabnikih oz. napravah.
Pripravili smo navodila, kako rešiti težavo. Sledite korakom ter po zaključku vsakega poskusite s prijavo v aplikacijo DRAJV.
1. Namestite/posodobite Google Chrome aplikacijo
Na veliko napravah bo težave rešila že posodobitev ali namestitev Google Chrome brskalnika. Preverite tudi, ali je Chrome nastavljen kot privzeti brskalnik na vaši napravi. Če ni, to storite. Nato se poskusite ponovno prijaviti v aplikacijo DRAJV.
Če postopek prijave še vedno ne deluje, sledite korakom, opisanim v nadaljevanju.
2. Izbrišite medpomnilnik (cache) in podatke aplikacije Trgovina Google Play.
Izbris medpomnilnika ne bo izbrisal nobenih pomembnih podatkov, ponastavile se bodo le nastavitve obvestil, samodejnega posodabljanja, starševskega nadzora in podobnih možnosti.
- Odprite nastavitve na vaši napravi in izberite 'Aplikacije'.
- Izberite Trgovina Google Play aplikacijo na seznamu vseh aplikacij.
- Izberite 'Shranjevanje' in izberite 'Počisti podatke' ter 'Zbriši medpomnilnik'.
- Znova zaženite telefon in poskusite posodobiti WebView aplikacijo.
3. Izbrišite medpomnilnik in podatke aplikacije Android System Webview
- Odprite nastavitve na vaši napravi in izberite 'Aplikacije'.
- Izberite Android System WebView aplikacijo na seznamu vseh aplikacij.
- Izberite 'Shranjevanje' in izberite 'Počisti podatke' ter 'Zbriši medpomnilnik'.
- Znova zaženite telefon in poskusite posodobiti WebView aplikacijo.
4. Ponastavite Android WebView aplikacijo
Android WebView aplikacije ni možno odstraniti z vaše naprave, lahko pa jo ponastavite na tovarniške nastavitve. Po tem koraku jo lahko posodobite na najnovejšo različico.
- Odprite aplikacijo Trgovina Google Play na vaši napravi in poiščite 'Android System WebView' aplikacijo ter jo odprite.
- izberite gumb za odstranitev in počakajte. Ko se proces zaključi, izberite gumb za posodobitev.
5. Počakajte nekaj časa med procesom posodobitve
Če proces posodabljanja aplikacije WebView 'zamrzne', počakajte vsaj 15 minut, preden prekinete proces.
6. Izklopite Bluetooth
Poskusite posodobiti WebView aplikacijo z izklopljeno Bluetooth povezljivostjo. Sliši se nenavadno, vendar se s tem postopkom težave večkrat reši.
7. Posodobite operacijski sistem
V sistemskih nastavitvah preverite, da uporabljate najnovejšo različico operacijskega sistema ter jo po potrebi posodobite.
8. Odstranite posodobitev aplikacije Trgovina Google Play
- Odprite nastavitve na vaši napravi in izberite 'Aplikacije'.
- Izberite Trgovina Google Play aplikacijo na seznamu vseh aplikacij.
- Izberite 'tri pike' zgoraj desno na zaslonu in izberite 'Odstranite posodobitev'
- Znova zaženite telefon ter počakajte nekaj minut, da se aplikacija Trgovina Google Play samodejno ponovno namesti. Nato poskušajte posodobiti aplikacijo Android System WebView
Privzete sistemske nastavitve posameznih naprav zaradi optimizacije porabe energije samodejno ustavljajo določene aplikacije ali otežujejo optimalno delovanje.
Predvsem je pomembno, da izklopite način varčevanja z baterijo ali vsaj označite aplikacijo DRAJV kot izjemo. Svetujemo tudi uporabo aplikacije s vključenim zaslonom.
Če imate vključeno možnost avtomatičnega snemanja voženj ali želite uporabljati aplikacijo z ugasnjenim zaslonom je pomembno, da imate nastavitev dostopa do lokacije nastavljeno na 'Vedno dovoli'.
V pomoč pri urejanju priporočenih nastavitev so vam lahko zaslonske slike najpogostejših proizvajalcev naprav, navedene v nadaljevanju.
Samsung
- Preverite, da imate v hitrih nastavitvah vklopljene možnosti 'Lokacija', 'Bluetooth', 'Mobilni podatki' in 'Wi-Fi'.
- V nastavitvah baterije preverite, da imate izključen preklop nerabljenih aplikacij v način spanja.
- Izključite dnevno samodejno optimizacijo.
- V nastavitvah podatkov aplikacij poiščite aplikacijo DRAJV. Izberite 'Baterija'. Preverite, da je dovoljenje dejavnosti v ozadju vključeno in izberite 'Optimiziranje porabe energije'. V meniju prikažite 'Neoptimizirane aplikacije'. Poiščite aplikacijo DRAJV in izključite optimiziranje.
- V nastavitvah lokacije preverite, da uporabljate povezave Wi-Fi in Bluetooth za natančnejše zaznavanje lokacije.
- V nastavitvah dovoljenj za aplikacijo preverite, da je dovoljenje »Lokacija« za aplikacijo DRAJV nastavljeno na 'Vedno dovoli' ali 'Dovoli samo med uporabo aplikacije'.
Huawei
- Preverite, da imate v hitrih nastavitvah vklopljene možnosti 'Lokacija', 'Bluetooth', 'Mobilni podatki' in 'Wi-Fi'.
- V nastavitvah baterije izberite 'Zagon aplikacij' in izberite 'Ročno upravljanje' za aplikacijo DRAJV.
- V nastavitvah aplikacij izberite DRAJV. V podatkih o aplikaciji izberite 'Podrobnosti o porabi energije'. Preverite, da imate izbrano možnost 'Ročno upravljanje' zagona aplikacij, z vključenimi dodatnimi nastavitvami 'Samodejni zagon', 'Sekundarni zagon' in 'Izvajanje v ozadju.
- V nastavitvah dostopa do lokacije preverite, da je ta možnost vključena. V dodatnih nastavitvah preverite, da imate vključeni možnosti 'Iskanje omrežij Wi-Fi' in 'Iskanje naprav Bluetooth'.
- V nastavitvah dovoljenj za aplikacijo preverite, da je dovoljenje »Lokacija« za aplikacijo DRAJV nastavljeno na 'Vedno dovoli' ali 'Dovoli samo med uporabo aplikacije'.
Apple
- Preverite, da imate v hitrih nastavitvah vklopljene možnosti 'Bluetooth', 'Wi-Fi' in 'Mobilni podatki.
- Preverite, da imate v sistemskih nastavitvah aplikacije DRAJV omogočen dostop do lokacije. Izberite nastavitev 'While Using the App' ali 'Always'.
Sony
- Preverite, da imate v hitrih nastavitvah vklopljene možnosti 'Lokacija', 'Bluetooth', 'Mobilni podatki' in 'Wi-Fi'.
- Preverite, da imate v nastavitvah akumulatorja izklopljen način STAMINA ter prilagodljivo varčevanje z baterijo.
- Preverite, da imate v nastavitvah lokacije omogočen dostop za aplikacijo DRAJV. Izberite možnost 'Vedno dovoli' ali 'Dovoli samo med uporabo aplikacije'.
LG
- Preverite, da imate v hitrih nastavitvah vklopljene možnosti 'Lokacija', 'Bluetooth', 'Podatki’ in 'Wi-Fi'. Preverite tudi, da imate izklopljen način ‘Varčevanje z energijo’.
- V nastavitvah lokacije preverite, da imate vključen način 'Visoka natančnost (GPS in omrežje)'.
- V nastavitvah dovoljenj ravni aplikacije nato preverite, da ima aplikacija DRAJV dovoljenje za dostop do lokacije.
- V nastavitvah baterije preverite, da imate aplikacijo DRAJV označeno kot izjemo pri varčevanju z energijo.
- V nastavitvah aplikacij in obvestil preverite seznam aplikacij s posebnim dostopom. Izberite 'Neomejen dostop' in preverite, da je aplikacija DRAJV označena.
Če uporabljate napravo drugega proizvajalca (LG, Google, Xiaomi, HTC, Nokia ...), poiščite in nastavite podobne nastavitve v meniju naprave. V pomoč vam je lahko spletna stran na tej povezavi (navodila v angleškem jeziku).
DRAJV za pravilno delovanje potrebuje dostop do 'Fitness Tracking' možnosti znotraj 'Motion & Fitness' nastavitev.
1. Odprite nastavitve naprave.
2. Izberite 'Privacy' in nato 'Motion & Fitness'.
3. Vključite možnost 'Fitness Tracking' in dostop za aplikacijo DRAJV'.
V pomoč so vam lahko tudi spodnja slikovna navodila.
Nekateri telefoni imajo samodejno nastavitev, da se ob vklopu varčne porabe baterije temu prilagodi tudi natančnost GPS sprejemnika. Prav tako se to lahko zgodi, da se GPS izključi, če gre zaslon telefona "v spanje". Najpogosteje se to dogaja pri novejših Huawei telefonih. Svetujemo vam, da preverite in nastavite ustrezne nastavitve.
Natančnost GPS-a je odvisna od več stvari:
- aparata in osnovnih nastavitev njegovega delovanja (lokacije in dostopnosti satelitov glede na lego telefona);
- vremena;
- ostalih elektronskih naprav v bližini telefona, ki lahko delujejo moteče;
- prenos podatkov v telefonu lahko včasih pozitivno vpliva na točnost GPS podatkov.
Aplikacija za izračun poti potrebuje visoko natančnost GPS-a, v nasprotnem primeru se lahko zgodi, da se vozite po avtocesti, kjer je omejitev drugačna kot na vzporedni regionalni cesti, a zaradi slabe natančnosti GPS-a, lahko aparat sporoča, da se vozite po regionalni cesti in posledično prejmete slabšo oceno vožnje.
Za nemoteno delovanje aplikacije svetujemo, da vedno uporabljate najnovejšo različico aplikacije ter operacijskega sistema na vaši napravi.
Aplikacija za izračun poti potrebuje visoko natančnost GPS-a, v nasprotnem primeru se lahko zgodi, da aplikacija ob vožnji po avtocesti zaznava omejitev hitrosti iz vzporedne regionalne ceste, ki je nižja. Posledično prejmete slabšo oceno vožnje.
Če opazite, da ste slabšo oceno vožnje prejeli neupravičeno, lahko napačno omejitev hitrosti prijavite v analizi posamezne vožnje. Vsi zaznani dogodki prekoračitve hitrosti so navedeni v zavihku »Podrobnosti« vsake vožnje. Na seznamu izberete »Hitrost«, poiščete ustrezen dogodek in s pritiskom na gumb »Prijava napačne omejitve hitrosti« izbere mesto začetka predlagane spremembe, dodate opis in prijavite napako. Ekipa, ki skrbi za reševanje napak, bo zadevo preverila in če se izkaže, da je šlo za napako, oceno vožnje tudi popravila.
Aplikacija se pri zaznavanju prekomernih sil zanaša na meritve sil, ki jih odčitajo v telefon vgrajeni giroskopi. Vsakršno premikanje telefona med vožnjo lahko povzroči napačno zaznavo prekomernih sil, kar lahko vpliva na oceno vožnje. Priporočamo, da telefon po začetku snemanja vožnje namestite tako, da se ne bo premikal, najbolje v namensko držalo za telefone, telefon pa obrnete z zgornjim delom proti sprednjemu delu vozila in z zaslonom obrnjenim navzgor.
Nagradne igre
Nagradne igre bodo prikazane v aplikaciji v razdelku »Nagradne igre« in na podstrani z izzivi.
V nagradni igri lahko sodelujete, ko izpolnite navedene pogoje posamezne nagradne igre ter sprejmete navedene Pogoje sodelovanja. Kljub temu, da imate lahko v svojem DRAJV računu več vozil, lahko v posamezni nagradni igri sodelujete le enkrat, če to ni določeno drugače v vsakokratnih pogojih nagradne igre.
Nagrade in trajanje nagradnih iger se spreminjajo, zato si več o posamezni nagradni igri lahko preberete v vsakokratnih pogojih nagradne igre.
Uporaba podatkov
Poleg načina vožnje spremlja DRAJV tudi vašo geolokacijo med vožnjo, vendar le za potrebe določanja in prikaza hitrostnih omejitev na posameznih odsekih cest. Napake pri posameznih vožnjah lahko spremljate v aplikaciji, kar vam je lahko v pomoč pri izboljšanju vaših voznih navad.
Ne, v realnem času svojo lokacijo poznate le vi, saj je namen delovanja sistema popolnoma drugačen, kot na primer sistem za sledenje vozil. Lokacija se uporablja le za potrebe analize in izračuna ocene vožnje.
Podatki o vaših vožnjah se obdelujejo le za potrebe izračunavanja ocene voženj, zato vanje ne vpogledujemo. Postopek izračuna ocene vaše vožnje poteka avtomatizirano, brez dostopanja do surovih podatkov. Sami odločate, katere vožnje želite snemati in katere ne. Ob vklopljeni možnosti avtomatičnega snemanja voženj se vse vaše vožnje sicer posnamejo avtomatično, vendar lahko posamezno vožnjo zavrnete v 24 urah od zaključka vožnje. Te vožnje se trajno izbrišejo in ne analizirajo ter tako na vplivajo na vašo skupno oceno.
Da, vsi podatki se hranijo v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, vendar se ti uporabljajo le za izračunavanje ocene vožnje.